آموزشگاه زبان های خارجی فرزین

آموزشگاه زبان های خارجی فرزین

آموزش و مکالمه زبان انگلیسی برای کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی /دبستان/راهنمایی/ دبیرستان) با استفاده از پیشرفته ترین امکانات صوتی وتصویری در آموزشگاه زبان انگلیسی پسرانه فرزین.
آموزشگاه زبان های خارجی فرزین

آموزشگاه زبان های خارجی فرزین

آموزش و مکالمه زبان انگلیسی برای کلیه مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی /دبستان/راهنمایی/ دبیرستان) با استفاده از پیشرفته ترین امکانات صوتی وتصویری در آموزشگاه زبان انگلیسی پسرانه فرزین.

مهم ترین و پرکاربرد ترین مکالمات انگلیسی در کلاس زبان بخش دوم

در این مقاله می خواهیم شما را با مهمترین ترین عبارات انگلیسی که یک دانش آموز نیاز است آن را فراگیرد و همچنین در کلاس زبان از آنها به کار ببرد آشنا سازیم.

 

 

این کلمه چطور تلفظ میشه؟ How do you pronounce this word

منظورتون چی هستش؟ What do you mean

من این تکالیف را متوجه نشدم I don’t understand the homework

ببخشید می تونم واسه یک دقیقه با شما صحبت کنم؟ Excuse me, can I talk to you for a minute

می تونم جامو عوض کنم Can I change seats

عذر می خوام که دیر آمدم I’m sorry I am late

فقط یک لحظه , یک دقیقه,یک ثانیه Just a minute/second/sec

می توانم دستشویی بروم؟   Can I go to the toilet

متأسفانه ناچارم جلسه بعد غیبت کنم. I’m sorry but I have to miss the next session

می تونم از دیکشنری استفاده کنم Can I use a dictionary

به کمک / زمان بیشتری نیاز دارم I need help / more time
لطفا دوباره بگید Say it again please
کتاب تمارین را تا صفحه 45 انجام داده ایم. We’ve done our workbook up to page 45
خیلی متاسفم تکالیفم را انجام نداده ام. I’m awfully sorry but I haven’t done my homework/ assignment
چه تفاوتی بین a و b می باشد ؟ What is the difference between “a” and “b”
می شه بیشتر در مورد آن توضیح بدید؟ Could you explain a little bit more about that
می شه بیشتر مثال بزنید؟ Would you give us an example
 ساعت کلاس زبان با کلاس ریاضیم تداخل دارد. My English class coincides with my math class
زنگ خورده است. The bell has gone
میشه بی زحمت روی تخته بنویسید؟ Would you mind writing it on the board
صفحه 62 هستیم We’re on page 62
این کلاس به وقت من نمی خورد This class doesn’t suit my time
می توانم مداد / پاک کن/ کاغذ قرض بگیرم؟ Can I borrow a pen/eraser/paper
نوک زبانم هست It’s on the tip of my tongue
معنی …………… چی میشه؟ What does ( word ) mean
معنی …………… به انگلیسی چی میشه ؟ How do you say…. in English
متوجه نشدم میشه دوباره توضیح بدهید I don’t get it, can you repeat, please
تکالیفم را الان تحویل بدهم؟ Should I hand in my homework now
از پیشرفت من/ عملکرد کلاسی من راضی هستید؟ Are you satisfied with my progress/ class performance

 خیلی سریع صحبت می کنید. میشه آهسته تر صحبت کنید؟

You’re speaking too fast. Will you slow down please

 میشه باقی کلاس رو مرخصم بشم.

Will you excuse me for the rest of the class
ممکن است کلاس را امروز کمی زودتر ترک کنم Could I leave the class a little earlier, today
مجبورم هفته دیگه سه جلسه غیبت کنم. I have to miss three session next week
بخاطر غیبت جلسه قبل متأسفم.تعطیلات بودم I’m sorry for being absent last session. I was on a vocation
میشه اسممو را تو لیست قرار دهید؟ Could you/ will you enter my name on your list

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد